yay & hurra!


I feel a bit silly for feeling proud, but I just managed to make a little ad to use in Project Wonderful ( and other places). It's just that the previous ones never turned out as I thought. But this one I like.. :)
There, done bragging, I better go to bed it's later that I though - again...


Jag känner mig lite fånig nästan för att jag känner mig stolt.. Men jag lyckades just göra en liten annons / ad att använda till Project Wonderful (& på andra ställen). De tidigare som jag knåpat ihop har aldrig riktigt blivit som jag tänkt. Men den här gillar jag.. :) Så! Nu är jag klar med skrytet, bäst att krypa till kojs för det är senare än jag tänkt - igen...

Comments

Nisha said…
i like that ad! makes me want to work on mine again to give it a fresher look.
Anonymous said…
You've got every reason to be proud on your ad! I like it too!