Oh bother! / Åh typiskt!

Saturday today and I was to be in the shop, but *darn* I didn't feel very well at all when I got to the shop, so I had to be home today. Annoyment major - but sometimes that's just how it goes. It's evening now and I still feel a bit yucky but am sort of working - crocheting and now looking up stuff on the net.
Listing on arfire.com, signerat.se and epla.no.

I think I'll have an early night, and then feel well tomorrow.
So it shall be!


Lördag idag och jag skulle varit i butiken mest hela dagen, men *skräp!* när jag kom ner till stan mådde jag jättdåligt, så det vara bara att åka hem igen. Mycket irriterande - men ibland blir det ju så. Nu är det kväll och jag mår fortfarande lite blä men jobbar lite ändå - virkar och kollar upp saker på nätet.
Listar saker på
arfire.com, signerat.se och epla.no.

Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll., så mår jag nog bra igen imorgon.
Så får det bli!

Comments