Kom ihåg

Jag insåg just härom dagen vad jag behöver som jag glömt bort på sistone. Det låter nog lite tokigt eftersom man kan tro att jag har det i huvudet ständigt. Ibland blir det så där att man lever av gammal vana och bara pinnar på utan att tänka & känna efter.
Jo, minnen från förr! Och då menar jag inte just mina egna minnen - tvärtom, bilder, kläder, tankar, böcker, tidningar som inspirerar och gör att jag känner mig mer levande!
Som man kan hitta tex här:


Minnenas Journal


* Victoria: Bliss magazine
Spetsar, smycken, vackra hem etc -
Amerikansk - viktoriansk inspirerat.


Hemslöjden - tidskriften - har nu helt ny layout och allt!
Mycket snyggare och sådär fint matt papper och allt.
Ja jo, jag brukar faktiskt inte läsa den så värst.
Men nu är den så himla snygg!
& som sagt mycket roligare..


Downton Abbey



Sense and sensibility (2008)



Fint hår!


Ljuvliga Selvedge



Jo nu känner jag mig genast lite mer vid liv!
Så nu kan jag gå & lägga mig. :)

Comments