AutumnCompetition / HöstTävling !

Appearently I will be very near to my 500th blogpost here, so I figured it might be fun with a little competition! Might that be something, eh?
Yes, well now it is decided - the competition can be found as an event on Facebook, 
and there it says exactly how you do to participate.
Last day is October 5th and then the winner will be drawn, who swiftly will get their prizes home in the mailbox. Hoorah! Can it be any better?

Here's the link :

I'm sitting here listing most of my available products on my brand new shop at epla.se that opened today - Monday the 5th of September. I think it will be grand!




Nu är jag tydligen snart på mitt femhundrade inlägg, så jag tänkte att det kan vara skojigt med en liten utlottning! Kan det vara nåt kanske?
Jo, för nu blir det så - tävlingen ligger som ett event på facebook, och där står det precis hur man gör för att delta.
Sista dagen är den 5 Oktober och sen dras vinnarna, som raskt får sina vinster hem i brevlådan. Hurra! Kan det bli bättre?
Här är länken:

Jag sitter och listar (heter det så på svenska? Hänger lite mycket på de engelska websidorna kanske..?) de flesta av mina produkter på min alldeles nya butik på epla.se som öppnat idag - måndag den 5e September. Jag tror det blir alla tiders!


Comments